DITEL, spol. s r.o., Uhoľná 3 , Žilina
Integrované kontaktné centrum, špeciálne navrhnuté na uspokojovanie potrieb malých a stredných podnikov. Umožňuje Vašej spoločnosti kriticky zlepšiť odpovedanie na hovory, uvítanie a iné pridružené služby. The Alcatel OmniTouch Call Center Office je integrované kontaktné centrum, špeciálne navrhnuté na uspokojovanie potrieb malých a stredných podnikov. Umožňuje Vašej spoločnosti kriticky zlepšiť odpovedanie na hovory, uvítanie a iné pridružené služby. Toto profesionálne riešenie je cielené nielen na malé hlasové kontaktné centrá, ale tiež na služby so zvýšenými požiadavkami na uvítanie. Alcatel Vám ponúka: Automatické rozdeľovanie hovorov: pre vysokú kvalitu služieb a optimalizované využitie podnikových ľudských zdrojov Asistent operátora: na ľahké riadenie hovorov na obrazovke počítača Dohľad a štatistika: na zvýšenie viditeľnosti s pozitívnym dopadom na tržby Alcatel OmniTouch Call Center Office je jednoduchý, komplexný a flexibilný, a otvára dvere k novým podnikateľským možnostiam Vášho podniku vïaka: AUTOMATICKÉMU ROZDELOVANIU HOVOROV (ACD) ACD zabezpečuje efektívne spracovanie prichádzajúcich hovorov ich automatickým zadelením voľným operátorom. K dispozícii môže byť až 32 operátorov patriacich do 8 skupín. Operátori môžu používať všetky typy terminálov (analógové, digitálne, DECT, IP telefóny atï.). Ak sú všetci operátori v skupine obsadení, k dispozícii je vyspelý mechanizmus zoraïovania hovorov: hovory sa zoraïujú do čakacích radov v chronologickom poradí a príslušné správy sú vysielané v závislosti od situácie. Správy môžu byť prispôsobené, s profesionálnym hlasovým uvítaním nahraným v štúdiu a natiahnutým do systému. Možno ich takisto nahrať pomocou jednoduchého prístroja umožňujúceho aktualizáciu v reálnom čase, prispôsobenie správ špecifickej situácii.